PH 51 din 29.05.2018

nr. 51 din 29.05.2018
HOTĂRÂREA nr. 51 Din 29.05.2018 privind completarea art.13 și 67 din Regulamentul actualizat de atribuire/licitare a locurilor de parcare în parcările de domiciliu/reședință sau sediu punct de lucru în orașul Jibou. aprobat prin Hotărârea Consiliului local nr.19/27.03.2018

ROMÂNIA

JUDEŢUL SĂLAJ

ORAŞ JIBOU

CONSILIUL LOCAL

HOTĂRÂREA nr. 51

Din 29.05.2018

privind  completarea art.13 și 67  din Regulamentul actualizat de atribuire/licitare a locurilor de parcare în parcările de domiciliu/reședință sau sediu punct de lucru în orașul Jibou. aprobat prin Hotărârea  Consiliului local nr.19/27.03.2018

   Consiliul local al orașului Jibou,

Având în vedere raportul nr. 6813 din 25.05.2018 al compartimentului Urbanism prin care se propune  completarea art.13 și 67  al HCL nr.19/27.03.2018  prin  înscrierea în categoria ,,excepții” a tuturor spatiilor cu alta destinație decât aceea de locuință situate la parterul blocurilor de locuinte ( ex.birouri:notarial,traduceri/copiat acte, cabinete medicale,saloane de înfrumusețare  etc) care vor utiliza parcarea pentru întreaga zi.

În conformitate cu  prevederile art. 5 din OG nr. 71/2002 privind organizarea  și funcționarea serviciilor publice de administrare a domeniului public și privat de interes local aprobata prin Legea nr. 3/2003;

Văzând prevederile art. 24  din HG nr 955/2004 actualizată  privind aprobările reglementărilor cadru de aplicare a OG nr. 71/2002 privind organizarea  și funcționarea serviciilor publice de administrare a domeniului public și privat de interes local;

Potrivit prevederilor art. 36 alin )2) lit d,  din Legea nr. 215/2001 legea administrației publice locale cu modificările și completările ulterioare , republicată;

-expunerea de motive a domnului primar, avizul favorabil al comisiei de specialitate  nr.1 a Consiliului local;

În baza prevederilor art.36 alin.(2) lit.c și d, art.36 alin.(5)  lit.a,  coroborat  cu art.123 alin.( 1 și 2)  din Legea nr.215/2001, republicată cu modificările și completările ulterioare;

În temeiul art.45(1,2,3) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările și completările ulterioare;

HOTĂRĂȘTE:

  Art.1 Se  completează art.13  din Regulamentul actualizat de atribuire/licitare a locurilor de parcare în parcările de domiciliu/reședință sau sediu punct de lucru în orașul Jibou aprobat prin Hotărârea  Consiliului local nr.19/27.03.2018, avand urmatorul continut :

Abonamentele asigură folosirea locului de parcare de luni până vineri la ora 16:00 până la ora 08:00, iar sâmbata și duminica și sărbatorile legale, 24 de ore din 24, în baza abonamentului.Deținătorul unui abonament va putea folosi parcarea şi între orele 08:00 și 16:00,fără să achite o taxă suplimentară ,dar în cazul în care parcarea rămane liberă ,aceasta poate fi folosită şi de o alta persoană, între orele 08:00-16:00 care se afla ocazional în zona respectivă.

Excepție de la aceaste prevederi vor avea persoanele fizice sau juridice care dețin   spații cu altă destinatie  decât aceea de locuință situate la parterul blocurilor de locuințe (ex. spații comerciale, birouri:notarial,traduceri/copiat acte,cabinete medicale, saloane de înfrumusețare  etc) care vor utiliza parcarea pentru întreaga zi .’’

Art.2 Se  completeaza art.67  din Regulamentul actualizat de atribuire/licitare a locurilor de parcare în parcările de domiciliu/reședință sau sediu punct de lucru în orașul Jibou aprobat prin Hotărârea  Consiliului local nr.19/27.03.2018, având următorul conținut :

 Pentru imobilele în care există  spații cu altă destinație la parterul blocurilor ,

( ex. spații comerciale,birouri:notarial,traduceri/copiat acte,cabinete medicale,saloane de înfrumusețare  etc) proprietarilor/deținătorilor acestora li se va putea atribui/licita un loc sau două de parcare în funcție de posibilități în parcările de domiciliu/ reședință, loc de parcare ce va fi folosit de titularii dreptului de folosință al  unui astfel de loc de parcare, aceștia beneficiind de drepturile și obligațiile  prevăzute în regulament.’’

 Art.2 Cu ducere la îndeplinire a prezentei  se încredințează  domnul primar și biroul urbanism.

Art.3 Prezenta se comunică cu:

  • Dl.Primar
  • Biroul buget, finanţe, contabilitate
  • Biroul urbanism
  • Instituţia Prefectului- judeţul Sălaj
  • Dosar hotărâri/dosar de sedinta
  • Publicitate,  mass –media

          Președinte de ședință                                                   Contrasemnează

                     Rus Dan                                                                Secretar oraș 

                                                                                                         Opriș Maria