Din 30.01.2024
ROMÂNIA
JUDEȚUL SĂLAJ
ORAȘUL JIBOU
CONSILIUL LOCAL
HOTĂRĂREA nr.5
Din 30.01.2024
privind achiziționarea unor servicii juridice de consultanţă, de asistenţă şi de reprezentare, în instanță a UAT oraș Jibou
Consiliul Local al orașului Jibou,
Având în vedere:
-raportul de specialitate nr. 838/25.01.2024 al secretarului general al orașului Jibou prin care se propune achiziționarea de servicii de asistență, consultanţă juridică şi de reprezentare în instanță a unităţii administrativ teritoriale oraș Jibou și a autorităților publice locale din orașul Jibou;
-Avizul comisiilor de specialitate nr. 1,3 ale Consiliului local, referatul de aprobare nr. 837/25.01.2024 al primarului orașului Jibou;
Având în vedere prevederile art.109 din OUG nr. 57/2019 Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
Ţinând cont de prevederile:
-Art. 1 alin. 2, lit. b din OUG nr. 26/2012 privind unele măsuri de reducere a cheltuielilor publice şi întărirea disciplinei financiare şi de modificare şi completare a unor acte normative;
Văzând prev.art. 129, alin.1, alin.2, lit.a) și alin. 3, lit. c), alin 14 , din OUG nr. 57/2019, privind Codul administrativ , cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul prevederilor art. 139 (1,3) art. 196 (1) lit.a) din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
HOTĂRĂŞTE:
Art.1 Se aprobă alocarea sumei de 70.000 lei pentru achiziționarea unor servicii juridice de consultanţă, asistenţă şi de reprezentare în instanță a UAT oraș Jibou, pentru anul 2024.
Serviciile juridice constau în:
– soluționarea măsurilor menționate de Camera de Conturi Sălaj;
– asistență, consultanţă juridica și reprezentare în instanță a unităţii administrativ teritoriale oraș Jibou în cauzele aflate pe rolul judecătoriilor, tribunalelor sau curților de apel în toate stadiile procesuale;
– promovarea unor acțiuni în instanță de către UAT oraș Jibou și autoritățile locale;
– asistența/consultanța juridică în următoarele domenii:
– derularea proiectelor finanţate din fonduri europene sau în legătură cu modul de finanţare, implementarea şi derularea acestora, achiziţii publice, aplicarea legilor de restituire (legea 10/2001 şi legile fondului funciar cu modificările și completările ulterioare), dosarele în pretenţii şi despăgubiri, acţiunile în contencios administrativ şi fiscal, litigiile născute din executarea sau neexecutarea contractelor civile sau/şi administrative, pentru desfiinţarea contractelor sau a actelor juridice patrimoniale și alte cazuri în care sunt necesare servicii juridice.
Art.2 Cheltuielile legate de aceste servicii se vor suporta din bugetul local al orașului Jibou.
Art.3 Cu ducerea la îndeplinire a prezentei se încredințează secretarul general al orașului Jibou și Serviciul Buget, finanțe, contabilitate, impozite și taxe locale.
Art.4 Se mandatează primarul orașului, secretarul general Serviciul Buget, finanțe, contabilitate, impozite și taxe locale, să semneze contractele de asistenţă juridică.
Art.5 Prezenta hotărâre se comunică:
– Instituţia Prefectului Judeţul Salaj
– Primarul Orașului Jibou
– Serviciul Buget, finanțe, contabilitate, impozite și taxe locale
– Dosar de ședință/ Publicitate
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ, CONTRASEMNEAZĂ
PETREAN DORU AURELIAN SECRETAR GENERAL
TEGLAȘ RODICA