Din 26.09.2023
ROMÂNIA
JUDEȚUL SĂLAJ
ORAȘUL JIBOU
CONSILIUL LOCAL
HOTĂRÂREA nr.166
Din 26.09.2023
privind modificarea Organigramei și a Statului de funcții pentru Aparatul de specialitate al primarului orașului Jibou și serviciilor publice din subordinea Consiliului Local Jibou
Consiliul local al orașului Jibou,
Având în vedere
-Referatul de aprobare nr. 11579/15.09.2023 al primarului orasului Jibou;
-raportul de specialitate nr. 11580/15.09.2023 al Compartimentului Organizare, salarizare resurse umane;
-Avizele favorabile ale comisiilor de specialitate din cadrul Consiliului local;
-HCL nr. 140 din 10.08.2023 privind aprobarea studiului de oportunitate pentru delegarea gestiunii serviciului de transport public local de călători în Orașul Jibou, înființarea Serviciului de Transport Public Local Jibou, darea în administrare, Regulamentul de organizare și funcționare, Organigrama, Statul de funcții și Caietul de sarcini;
-HCL nr. 114/27.07.2021 privind aprobarea Organigramei și a Statul de funcții al UAT Oras Jibou;
-HCL nr. 25/13.02.2023 privind aprobarea Organigramei și a Statul de funcții al UAT Oras Jibou;
-Legea- cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare, Art. 11, alin. (5) si art. 31, alin. (4);
-art. 68, art. 69 din H.G. nr. 1336/ 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, Art. 554 alin. (1) și (3) din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.
-OUG nr. 63/2010 pentru modificarea și completarea Legii nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, precum și pentru stabilirea unor măsuri financiare, cu modificările și completările ulterioare
Văzând prev.art. 129, alin.1, alin.2, lit.a) și alin. 3, lit. c), din OUG nr. 57/2019, privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul prevederilor art. 139 (1,3) art. 196 (1)lit. a din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
HOTĂRĂȘTE :
Art.1 Se aprobă desființarea postului vacant de Inspector de specialitate gradul IA, studii superioare, de natură contractuală din cadrul Serviciului Buget, finanțe, contabilitate, impozite și taxe locale, compartimentul Buget, finanțe, contabilitate.
Art.2 Se aprobă înființarea funcției publice de execuție de Consilier, clasa I, grad profesional asistent prevăzut la poziția nr. 119 în statul de funcții în cadrul Serviciului Public Comunitar Local de Evidența Persoanelor, potrivit Anexei nr.2 parte integrantă din prezenta.
Art.3 Se aprobă transformarea a două funcțíi publice de execuție vacante astfel:
-Consilier, clasa I, gradul profesional superior din cadrul compartimentului Urbanism, amenajarea teritoriului, administrarea domeniului public și privat, în Consilier, clasa I, gradul profesional asistent, prevăzută în Statul de funcții la poziția nr.18, potrivit Anexei nr.2 parte integrantă din prezenta.
-Inspector, clasa I, grad profesional superior din cadrul Serviciului Buget, finanțe, contabilitate, impozite și taxe locale, compartimentul Buget, finanțe, contabilitate, în Consilier, clasa I, grad profesional asistent, prevăzută în Statul de funcții la poziția nr.10, potrivit Anexei nr.2 parte integrantă din prezenta.
Art.4 Se aprobă actualizarea Organigramei prin completarea potrivit HCL nr. 140 din 10.08.2023 privind aprobarea studiului de oportunitate pentru delegarea gestiunii serviciului de transport public local de călători în Orașul Jibou, înființarea Serviciului de Transport Public Local Jibou, darea în administrare, Regulamentul de organizare și funcționare, Organigrama Statul de funcții și Caietul de sarcini, potrivit Anexei 1 parte integrantă din prezenta.
Art.5 Prezenta se duce la îndeplinire de către primarul orașului Jibou și Comp. Organizare, salarizare resurse umane.
Art.6 Prezenta se comunică cu:
-Instituția Prefectului –Județul Sălaj
-ANFP București
-Primarul Orașului Jibou
-Dosar hotărări/dosar de ședință
-Compartimentul Organizare, salarizare resurse umane
-Dosar de ședințe/Publicitate
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ, CONTRASEMNEAZĂ
POP CORNEL EUGEN SECRETAR GENERAL
TEGLAȘ RODICA