ROMÂNIA
JUDEŢUL SĂLAJ
ORAŞUL JIBOU
PRIMAR
PROIECT DE HOTĂRÂRE
Nr. 48 din 17 iulie 2013
Privind aprobarea numarului de posturi, organigrama si statul de functii, a aparatului de specialitate al Primarului, a activitatilor subordonate si a serviciilor publice din subordinea Consiliului local
Primarul Oraşului Jibou.
Având în vedere necesitatea incadrarii in numarul maxim de posturi aprobat, pentru asigurarea functionalitatii administratiei publice locale, respectiv reducerea cheltuielilor in institutiile si autoritatile publice potrivit reglementarilor legale in vigoare, referatul compartimentului de specialitate nr. 3595 din 17.07.2013, nota de fundamentare nr. 3593/17.07.2013,
In baza prevederilor:
– OUG nr.77/2013 privind stabilirea unor masuri privind asigurarea functionalitatii administratiei publice loccale, a numarului de posturi si reducerea cheltuielilor la institutiile si autoritatile publice din subordinea, sub autoritatea sau coordonarea Guvernului ori a ministerelor;
– art.107 din Legea nr. 188/1999 -privind statutul functionarilor publici, republicata cu modificarile si completarile ulterioare ;
-Legii nr. 161 /2003- privind unele masuri pentru asigurarea transparentei in exercitarea demnitatilor publice, a functiilor publice si in mediul de afaceri, prevenirea si sanctionarea coruptiei, cu completarile ulterioare ;
-Legii nr. 53/2003 –Codul muncii, republicat, cu modificarilor si completarile ulterioare
– OUG nr. 63/2010 pentru modificarea si completarea Legii nr. 273 /2006
privind finantele publice locale, precum si stabilirea unor masuri financiare ;
-Legii nr. 284/3010, Legea cadru privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare,
-OUG nr.84/2012 privind salarizarea personalului bugetar in anul 2013;
In temeiul art. 45(6) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificartile si completarile ulterioare,
Hotărăşte:
Art. 1 – Se aprobă noua organigrama si statul de functii nominal, rezultate din reorganizarea institutiei , asa cum sunt prevazute in Nota de fundamentare centralizatoare nr.3593/17.07.2013 care face parte integranta din prezentul proiect de hotarare prevazut in anexa. astfel ;
Art 2- Dupa obtinerea avizului prealabil de la ANFP Bucuresti si aprobarea prezentului proiect prin Hotarare a Consiliului local se va proceda la o reactualizarea Regulamentului de organizare si functionare a autoritatii publice locale.
Art. 3. Prezenta se comunica cu :