nr. 8 din 30.01.2018 HOTĂRÂREA NR 8 Din 30. 01. 2018 Privind modificarea anexei I și II la HCL nr. 135/2017 privind aprobarea Organigramei și a Statului de funcții al UAT oraș JIBOUROMÂNIA JUDEŢUL SĂLAJ ORAŞUL JIBOU CONSILIUL LOCAL HOTĂRÂREA NR 8 Din 30. 01. 2018 Privind modificarea anexei I și II la HCL nr. 135/2017 privind aprobarea Organigramei și a Statului de funcții al UAT oraș JIBOU Consiliul Local al oraşului Jibou, Având în vedere: – raportul de specialitate nr. 1175/29.01. 2018 al compartimentului organizare salarizare , resurse umane – expunerea de motive nr. 1176/29.01.2018 a primarului orașului Jibou – avizele favorabile ale comisiilor de specialitate nr 1,2,3 a Consiliului Local Văzând art. III din OUG nr. 63/2010 pentru modificarea și completarea Legii nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, precum și pentru stabilirea unor măsuri financiare art. 30-32 din Legea nr. 153/2017 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice, OUG nr. 57/2015 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice în anul 2016, prorogarea unor termene, precum și unele măsuri fiscal-bugetare cu modificările și completările ulterioare, Legea nr. 53/2003,republicata Codul Muncii. În temeiul art. 36(2)lit.d, art 36 (6)lit a pct 14 şi art. 45(2) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, HOTĂRĂȘTE: Art.1 Se aprobă modificarea anexei I și II la HCL nr. 135/2017 privind aprobarea Organigramei și a Statului de funcții al UAT oraș JIBOU astfel : – Mutarea postului contractual vacant de muncitor treapta profesionala II din cadrul Serviciului Public de gospodarie comunala: pozitia nr. 74, în cadrul Compartimentului Urbanism, amenajarea teritoriului, administrarea domeniului public și privat și transformarea în post contractual de Referent, gradul IA, Studii M, prevazut în anexa VIII Administrație, Capitolul IV lit. b ) din Legea. 157/2017 Legea privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice. Art.2 Se aprobă organigrama și Statul de funcții cu modificările prevazute la art. 1 conform anexelor 1 și 2 parte integrantă din prezenta . Art.3 Cu ducerea la îndeplinire a hotărârii se încredințează dl.primar ,serviciul contabilitate și resurse umane. Art.4 Prezenta se comunică cu: – Dl. Primar – Serviciul contabilitate – Biroul resurse umane – Mjloace de publicitate – Instituţia Prefectului-judetului Salaj – Dosar hotărâri/dosar de sedinta PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ, Contrasemnează: PINTEA VICTOR SECRETAR ORAȘ OPRIȘ MARIA |