Din 25.01. 2022
ROMANIA
JUDETUL SALAJ
ORASUL JIBOU
CONSILIUL LOCAL
HOTARAREA nr.8
Din 25.01. 2022
Privind aprobarea achiziţionării de servicii de asistenta, consultanţă juridică şi de reprezentare in instanta a unităţii administrativ teritoriale oras Jibou si a autoritatilor publice locale
Consiliul Local al orasului Jibou,
Avand in vedere :
-proiectul de hotărâre privind aprobarea achiziţionării de servicii de asistenta ,
consultanţă juridică şi de reprezentare in instanta a unităţii administrativ teritoriale oras Jibou si a autoritatilor publice locale din orasul Jibou;
-raportul de specialitate nr. 370 din 11.01. 2022 al secretarului general al orasului Jibou prin care se propune achizionarea de servicii de asistenta, consultanţă juridică şi de reprezentare in instanta a unităţii administrativ teritoriale oras Jibou si a autoritatilor publice locale din orasul Jibou ;
– avizul comisiilor de specialitate nr. 1,3 ale Consiliului local, referatul de aprobare nr.369/11.01. 2021 al domnului Primar ;
Avand in vedere prevederile art.109 din OUG nr 57/2019 Codul Administrativ ;
Ţinând cont de prevederile art. 1 alin. 2, lit. b din OUG nr. 26/2012 privind unele măsuri de reducere a cheltuielilor publice şi întărirea disciplinei financiare şi de modificare şi completare a unor acte normative;
Vazand prev.art. 129, alin.1, alin.2, lit.a) și alin. 3, lit. c), alin 14 , din OUG nr. 57/2019, privind Codul administrativ;
În temeiul prevederilor art 139 (1,3) art. 196 (1)lit. a din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ ;
HOTĂRĂŞTE:
Art. 1 Se aprobă alocarea sumei de 50.000 lei pentru achiziţionarea de servicii de
asistenta, consultanţă juridica si reprezentare in instanta a unităţii administrativ teritoriale oras Jibou si a autoritatilor publice locale din orasul Jibou pentru anul 2022.
(2) Serviciile juridice constau in :
– soluționarea măsurilor menționate de Camera de Conturi Sălaj ;
– asistenta, consultanţă juridica si reprezentare in instanta a unităţii administrativ teritoriale oras Jibou in cauzele aflate pe rolul judecatoriilor , tribunalelor sau curtilor de apel in toate stadiile procesuale;
– promovarea unor actiuni in instanta de catre UAT oras Jibou si autoritati locale daca situatia va impune acest fapt;
– asistenta/consultanta juridica in domeniile: derularea proiectelor finanţate din fonduri europene sau în legătură cu modul de finanţare, implementarea şi derularea acestora, achiziţii publice, aplicarea legilor de restituire (legea 10/2001 şi legile fondului funciar cu modificările si completările ulterioare), dosarele în pretenţii şi despăgubiri, acţiunile în contencios administrativ şi fiscal, litigiile născute din executarea sau neexecutarea contractelor civile sau/şi administrative, pentru desfiinţarea contractelor sau a actelor juridice patrimoniale si alte cazuri in care sunt necesare servicii juridice.
Art.2 Cheltuielile legate de aceste servicii se vor suporta din bugetul local al orasului Jibou.
Art.3 Cu ducerea la indeplinire a prezentei se incredinteaza secretarul general al orasului Jibou si comp. Management de proiecte si achizitii publice.
Art.4 Se mandatează Primarul orasului ,secretarul general si comp. Contabilitate să semneze contractul / contractele de asistenţă juridică.
Art.5 Prezenta hotărâre se comunică
– Dl primar
– Instituţia Prefectului Judeţul Salaj
– Publicitate /dosar de sedinta
– comp. Management de proiecte si achizitii publice.
– comp. Contabilitate
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ, CONTRASEMNEAZĂ
CSATLOS SANDOR SECRETAR GENERAL
OPRIȘ MARIA