ROMANIA
JUDETUL SALAJ
ORASUL JIBOU
CONSILIUL LOCAL
HOTARAREA nr.8
Din 26.01. 2021
Privind aprobarea achiziţionării de servicii de asistenta, consultanţă juridică şi de reprezentare in instanta a unităţii administrativ teritoriale oras Jibou si a autoritatilor publice locale
Consiliul Local al orasului Jibou,
Avand in vedere :
– proiectul de hotărâre privind
aprobarea achiziţionării de servicii de asistenta ,
consultanţă juridică şi de reprezentare in instanta a unităţii administrativ teritoriale oras Jibou si a autoritatilor publice locale din orasul Jibou;
– raportul de specialitate nr. 191 din 06.01. 2021 al secretarului orasului Jibou prin care se propune achizionarea de servicii de asistenta, consultanţă juridică şi de reprezentare in instanta a unităţii administrativ teritoriale oras Jibou si a autoritatilor publice locale din orasul Jibou ;
– avizul comisiilor de specialitate nr. 1,3 ale Consiliului local, referatul de aprobare nr.190/06.01. 2021 a domnului Primar ;
Avand in vedere prevederile art 109 din OUG nr 57/2019 Codul Administrativ ;
Ţinând cont de prevederile art. 1 alin. 2, lit. b din OUG nr. 26/2012 privind unele măsuri de reducere a cheltuielilor publice şi întărirea disciplinei financiare şi de modificare şi completare a unor acte normative;
În temeiul prevederilor art. 129, alin. 1 şi alin. 14, art. 196, alin. 1, lit. a, din OUG nr. 57/2019, privind Codul Administrativ,
HOTĂRĂŞTE:
Art. 1
(1) Se aprobă alocarea sumei
de 50.000 lei pentru achiziţionarea de
servicii de
asistenta ,consultanţă juridica si reprezentare in instanta a unităţii administrativ teritoriale oras Jibou si a autoritatilor publice locale din orasul Jibou pentru anul 2021.
(2) Serviciile juridice constau in :
– punerea in executare a Deciziei nr. 35/21.12 2020 a Camerei de Conturi Salaj ;
– asistenta , consultanţă juridica si reprezentare in instanta a unităţii administrativ teritoriale oras Jibou in cauzele aflate pe rolul judecatoriilor , tribunalelor sau curtilor de apel in toate stadiile procesuale;
– promovarea unor actiuni in instanta de catre UAT oras Jibou si autoritati locale daca situatia va impune acest fapt;
– asistenta/consultanta juridica in domeniile: derularea proiectelor finanţate din fonduri europene sau în legătură cu modul de finanţare, implementarea şi derularea acestora, achiziţii publice, aplicarea legilor de restituire (legea 10/2001 şi legile fondului funciar cu modificările si completările ulterioare), dosarele în pretenţii şi despăgubiri, acţiunile în contencios administrativ şi fiscal, litigiile născute din executarea sau neexecutarea contractelor civile sau/şi administrative, pentru desfiinţarea contractelor sau a actelor juridice patrimoniale si alte cazuri in care sunt necesare servicii juridice.
Art.2 Cheltuielile legate de aceste servicii se vor
suporta din bugetul local al orasului Jibou.
Art.3 Cu ducerea la indeplinire a
prezentei se incredinteaza secretarul general al orasului Jibou si comp. Management de proiecte
si achizitii publice.
Art.4 Se mandatează Primarul orasului ,secretarul general si comp. Contabilitate să semneze contractul / contractele de asistenţă juridică
Art.5 Prezenta hotărâre se comunică
– Dl primar
– Instituţia Prefectului Judeţului Salaj
– Afişare la sediul Consiliului Local
– Publicitate /dosar de sedinta
– comp. Management de proiecte si achizitii publice.
– comp. Contabilitate
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ, CONTRASEMNEAZĂ
SICORA COSMIN SECRETAR GENERAL
OPRIȘ MARIA