ROMÂNIA
JUDEŢUL SĂLAJ
ORAŞUL JIBOU
CONSILIUL LOCAL
HOTĂRÂREA nr.67
Din 28 iulie 2017
privind stabilirea salariilor de bază pentru funcționarii publici și personalul contractual din cadrul aparatului de specialitate al Primarului orașului Jibou și din cadrul serviciilor subordonate Consiliului local al orașului Jibou respectiv Poliția locală a Orașului Jibou , Serviciul Public comunitar local de evidență a persoanelor Jibou, Serviciul Public de Gospodărie comunală , aleșii locali
Consiliul local al Oraşului Jibou.
Având în vedere referatul nr.8366 din 18. 07. 2017 al Biroului resurse umane privind stabilirea salariilor de baza pentru functionarii publici si personalul contractual din cadrul aparatului de specialitate al Primarului orasului Jibou si din cadrul serviciilor subordonate Consiliului local al orasului Jibou respectiv Politia locala a Orasului Jibou ,Serviciul Public comunitar local de evidenta a persoanelor Jibou ,Serviciul Public de Gospodarie comunala , alesii locali.
Vazand expunerea de motive a domnului primar , Avizul favorabil al comisiilor de specialitate
In baza prevederilor art 11 din legea – cadru nr 153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice .
In temeiul 36(9) si art 45 alin( 1,2) din Legea nr. 215/2001, privind administraţia publică locală, cu modificările ulterioare,
Hotărăște:
Art.1 Începând cu 01.07.2017 se stabilesc salariile de bază pentru funcțiile publice din cadrul aparatului de specialitate al Primarului orașului Jibou și serviciilor subordonate Consiliului local conform anexei 1 parte integranta din prezenta.
Art.2 Începând cu 01.07.2017 se stabilesc salariile de bază pentru funcțiile contractuale din cadrul aparatului de specialitate al Primarului orașului Jibou și serviciilor subordonate Consiliului local conform anexei 2 parte integranta din prezenta.
Art.3 Începând cu data de 01.07.2017 se stabileşte indemnizaţia de şedinţă în procent de 4% din indemnizatia primarului UAT Oraș Jibou numărul maxim de ședințe pentru care se acordă indemnnizația este de 2 ședințe /luna(1 ședința ordinară,1 ședința de comisie de specialitate ).
Art.4 Persoanele nemulţumite se pot adresa Tribunalului Sălaj, în condiţiile legii Contenciosului administrativ.
Art.5 Cu ducerea la îndeplinire a prezentei se încredinţează dl. primar și d.na Teglaş Rodica, inspector Biroul resurse umane.
Art.6 Prezenta se comunică cu:
-Dl. Primar
-Biroul resurse umane
-Biroul buget, finanţe, contabilitate
-Instituţia Prefectului Sălaj
– Dosar hotărâri/dosar de ședință
Președinte de ședință Contrasemnează
Sarkozi Paul SECRETAR ORAŞ,
Opris Maria