Din 31.01.2023
ROMANIA
JUDETUL SALAJ
ORASUL JIBOU
CONSILIUL LOCAL
HOTARAREA nr.21
Din 31.01.2023
privind achizitionarea unor servicii juridice de consultanţă, de asistenţă şi de reprezentare, in instanta a UAT oras Jibou
Consiliul Local al orasului Jibou,
Avand in vedere :
-raportul de specialitate nr. 370 din 11.01. 2023 al secretarului general al orasului
Jibou prin care se propune achizionarea de servicii de asistenta, consultanţă juridică şi de reprezentare in instanta a unităţii administrativ teritoriale oras Jibou si a autoritatilor publice locale din orasul Jibou ;
-Avizul comisiilor de specialitate nr. 1,3 ale Consiliului local, referatul de aprobare nr.369/11.01. 2023 al domnului Primar ;
Avand in vedere prevederile art.109 din OUG nr 57/2019 Codul Administrativ ;
Ţinând cont de prevederile :
-Art. 1 alin. 2, lit. b din OUG nr. 26/2012 privind unele măsuri de reducere a cheltuielilor publice şi întărirea disciplinei financiare şi de modificare şi completare a unor acte normative;
Văzând prev.art. 129, alin.1, alin.2, lit.a) și alin. 3, lit. c), alin 14 , din OUG nr. 57/2019, privind Codul administrativ , cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul prevederilor art. 139 (1,3) art. 196 (1)lit. a din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ , cu modificările și completările ulterioare;
HOTĂRĂŞTE:
Art. 1 Se aprobă alocarea sumei de 70.000 lei pentru achizitionarea unor servicii
juridice de consultanţă, de asistenţă şi de reprezentare in instanta a UAT oras Jibou, pentru anul 2023.
Serviciile juridice constau în :
– soluționarea măsurilor menționate de Camera de Conturi Sălaj ;
-asistenta, consultanţă juridica si reprezentare in instanta a unităţii administrativ teritoriale oras Jibou in cauzele aflate pe rolul judecatoriilor , tribunalelor sau curtilor de apel in toate stadiile procesuale;
– promovarea unor actiuni in instanta de catre UAT oras Jibou si autoritati locale daca situatia va impune acest fapt;
– asistenta/consultanta juridica in domeniile: derularea proiectelor finanţate din fonduri europene sau în legătură cu modul de finanţare, implementarea şi derularea acestora, achiziţii publice, aplicarea legilor de restituire (legea 10/2001 şi legile fondului funciar cu modificările si completările ulterioare), dosarele în pretenţii şi despăgubiri, acţiunile în contencios administrativ şi fiscal, litigiile născute din executarea sau neexecutarea contractelor civile sau/şi administrative, pentru desfiinţarea contractelor sau a actelor juridice patrimoniale si alte cazuri in care sunt necesare servicii juridice.
Art.2 Cheltuielile legate de aceste servicii se vor suporta din bugetul local al
orasului Jibou.
Art.3 Cu ducerea la indeplinire a prezentei se incredinteaza secretarul general al
orasului Jibou si comp. Buget, finanțe, contabilitate.
Art.4 Se mandatează Primarul orasului, secretarul general si comp. Buget, finanțe, contabilitate, să semneze contractele de asistenţă juridică.
Art.5 Prezenta hotărâre se comunică
– Primarul Orașului Jibou
– Instituţia Prefectului Judeţul Salaj
– Publicitate /dosar de sedinta
-Comp. Buget, finanțe, contabilitate
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ, CONTRASEMNEAZĂ:
CADAR ANAMARIA SECRETAR GENERAL DELEGAT
TEGLAȘ RODICA