ROMÂNIA
JUDEŢUL SĂLAJ
ORAŞUL JIBOU
CONSILIUL LOCAL
HOTĂRÂREA NR. 134
Din 31.10.2017
privind reorganizarea compartimentului Salubrizare din cadrul Serviciului public de gospodărie comunală ,în serviciul public de interes local specializat cu personalitate juridică „Salubrizare Jibou „organizat în subordinea Consiliului Local Jibou ,înființat prin HCL nr 103/29.08.2017 , aprobarea Organigramei și a Statului de funcții
Consiliul Local al oraşului Jibou,
Având în vedere :
-raportul de specialitate nr. 12.338 din 26.10.2017 al compartimentului organizare , salarizare ,resurse umane;
-expunerea de motive nr. 12.339/26.10.2017 a primarului orașului Jibou
-avizele favorabile ale comisiiilor de specialitate nr 1,2, 3 a Consiliului Local
În conformitate cu prevederile Legii nr. 225/2016 pentru modificarea și completarea legii nr. 51/2006 –legea serviciilor comunitare de utilități publice ,Legea nr. 101/2006 ,legea serviciului de salubrizare a localităților,cu modificările și completările ulterioare;
Văzând art.III din OUG nr. 63/2010 pentru modificarea și completarea Legii nr. 273/2006 privind finanțele publice locale ,precum și pentru stabilirea unor măsuri financiare,
art 30-32 din Legea nr. 153/2017 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice;
Potrivit prevederilor HCL nr. 104/29.08.2017 privind aprobarea modalității de gestiune a serviciului de salubrizare cu personalitate juridică în subordinea Consiliului Local
În temeiul art. 36(2)lit.d, art 36 (6)lit a pct 14 şi art. 45(2) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată,cu modificările și completările ulterioare;
HOTĂRĂȘTE:
Art.1 Se aprobă reorganizarea compartimentului Salubrizare din cadrul Serviciului public de gospodărie comunală ,în serviciu public de interes local specializat cu personalitate juridică „Salubrizare Jibou „organizat în subordinea Consiliului local Jibou .
Art.2 Se aprobă Organigrama și Statul de funcții al Serviciului Salubrizare Jibou conform anexelor 1 si 2.
Organigrama UAT oraș Jibou anexa 1 ,Statul de funcții anexa 2 și Regulamentul de organizare și funcționare al Serviciului public de gospodărie comunală se modifică în mod corespunzător
Art.3 Cu ducerea la îndeplinire a hotărârii se încredințează dl.primar ,serviciul contabilitate , gospodărie comunală și resurse umane.
Art.4 Prezenta se comunică cu:
-dl. Primar
-Serviciul contabilitate
-Serviciul gospodărie comunală
-Compartimentul resurse umane
-Mijloace de publicitate
-Instituţia Prefectului Județului Sălaj
-Dosar hotărâri.
CONTRASEMNEAZĂ
PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ Secretar oraș
Coman Cristina Veronica Opriș Maria